“Один з найкращих засобів стати людиною мудрою – це читати стародавні історії і вчитися на минулих подіях і прикладах наших попередників, як поводитися і чого берегтися…”.

Новини

З 1 вересня 2018 року старшокласники вивчатимуть історію за оновленими програмами
Наказом Міністерства освіти і науки України від 23 жовтня 2017 року № 1407 затверджені нові навчальні програми для учнів 10–11 класів закладів загальної середньої освіти, зокрема “Історія України”, “Всесвітня історія”, інтегрований курс “Історія: Україна і світ”.


Передусім, програма пропонує синхронізувати опанування історії України та всесвітньої. Події Другої світової війни вивчатимуть у 10 класі. Суттєво розширено перелік постатей. Виокремлено міжпредметні зв’язки. У програмі немає розподілу навчальних годин за розділами; в межах загальної річної кількості годин учитель може самостійно визначати час. До кожного розділу подано орієнтовні теми практичних занять, навчальних проектів, есе. Наприклад, рекомендується розробка тривалого кейсу “Як трансформувався український визвольний рух у ХХ столітті” (починається із Української революції в 10 класі, а завершується становленням України як незалежної держави в 11 класі); реалізація навчального проекту “СРСР: союз рівноправних республік чи видозмінена Російська імперія?”; написання есе “Зовнішній ворог чи внутрішній розбрат. Що більше загрожує суверенітетові держави?”. Контраверсійність пропонованих тем зумовлена віковими особливостями підлітків і орієнтована на формування розуміння зв’язку між вивченим матеріалом і сучасністю.
Програма відповідає концепції Нової Української Школи, а саме увагу вчителя акцентовано на компетентностях, які формують учні через зміст навчального матеріалу. Нагадаємо також, що Міністерство освіти і науки затвердило навчальні програми курсів за вибором “Голодомор 1932–1933 років в України: історія, уроки на майбутнє”, “Український спротив другої половини ХХ століття”.

Збірка методичних рекомендацій до відзначення пам’ятних дат у загальноосвітніх навчальних закладах
Видання містить методичні рекомендації, інформаційні, візуальні, та довідкові матеріали, розроблені Українським інститутом національної пам’яті до використання у навчально-виховному процесі.
Матеріали присвячено відзначенню пам’ятних дат та ювілеїв видатних осіб історії України, вшануванню борців за незалежність України у XX столітті, жертв тоталітарних режимів.
Збірка може стати у нагоді вчителям і викладачам загальноосвітніх, професійно-технічних і вищих навчальних закладів; науковцям, працівникам обласних, районних, міських державних адміністрацій, Інститутів післядипломної освіти, фахівцям національно-патріотичного виховання.
Викачати матеріал
 

Шановні учні!
24 та 25 квітня навчальні заняття у Нововасилівському НВК призупинено у зв'язку з низьким температурним режимом та несприятливими погодніми умовами. Навчання відбуватиметься дистанційно. Прошу самостійно опрацювати наступний матеріал.
 



Дата
Клас
Предмет
Тема
Домашнє завдання
24.04
7
Історія України
Суспільне і церковне життя. Сільське господарство. Ремесла і торгівля. Міста, магдебурзьке право.
§ 24 – 25 опрацювати, заповнити таблицю в зошиті.
24.04
6
Всесвітня
історія
Яким було повсякденне життя римлян
П. 51 опрацювати, виписати та вивчити поняття в зошиті.
25.04
5
Історія України
Практичне заняття. Моя уявна подорож історичними місцями України
§ 27. Укласти  сторінку для майбутнього туристичного довідника «Україна  історична»
25.04
9
Історія всесвітня
Міжнародні відносини у 1871-1900 рр.
П.24 опрацювати, законспектувати, вивчити поняття та дати
 


На виконання наказу Департаменту освіти і науки облдержадміністрації № 0047 від 28.01.2015 «Про проведення фестивалю-огляду освітніх веб-ресурсів області у 2015 році» з січня по вересень 2015 року в Запорізькій області проводився обласний фестиваль-огляд авторських веб-ресурсів педагогічних працівників Запорізької області.    
Номінація «Історія / правознавство»:



Барна Олена Анатоліївна, вчитель Нововасилівського НВК
 

Немає коментарів:

Дописати коментар